Geoblog.pl    dziobaki    Podróże    Tajlandia 2014    Bangkok 2 dzień

Bangkok 2 dzień

Tajlandia, Bangkok

Rano trochę pospaliśmy, szukamy hotelu na Tao, tak na wszelki wypadek, ale nic nie rezerwujemy, pewnie ciekawszą ofertę dostaniemy na promie albo na miejscu. Na sniadanie kolejne tajskie specjały, powtórka green curry , stir fried kale, fried noodles spicy and basil leaves with pork (za wszystko140B). Kale to jakies inne tajskie zielsko, podobne w saku do wczorajszego morning glory i równie pyszne z sosem stir fry - polecamy! Dobre i tanie jedzenie ma Mr. Yin na przeciwko Gecko Bar'u na Rambutri.

Potem wycieczka do Wat Arun, zeby się tam dostać płyniemy promem do Tha Tien pier (15B) i krótka przeprawa na drugą stronę rzeki (3b/os). To jedna z piękniejszych świątyn, bardzo misternie zdobiona. Z góry jest ładny widok na rzekę i miasto, ale bardzo strome schody mogą przyprawić o mały zawrót głowy. Wstęp 50B, ale warto tu przyjechać.

Stwierdziliśmy dzisiaj, że jedną z atrakcji BKK jest wyjście z 7eleven. W sklepie jest klima na max, wręcz zimno, a wyjscie na zewnątrz do 35 stopni wigotnego powietrza gwarantuje silne doznania ;)

No i te owoce, w Europie nie ma co liczyć na tak słodką papaję, mango, czy świeże ananasy, pychota! Poza tym cały dzień pogoda super (tak w kwestii pory deszczowej). Zaraz lecimy na bus, który zabierze nas na Tao.

pavep
pavep - 2014-06-16 15:02
Hej,

Na Koh Tao polecam plaże freedom beach, fajne miejsce do nurkowania z maską i resort nieopodal tej plaży Tatoh (bungalow w cenie około 650 BHT/noc) nie najtaniej ale za to cisza i spokój.
Do jedzenia polecam Japanese Garden (zaznaczony na mapce)

wjkrzy
wjkrzy - 2014-06-17 11:20
Rafi, dziś się ślinię jeszcze bardziej. Jak tak dalej będziesz pisał to się chyba odwodnię. Jutro leci moja koleżanka z biura a potem już my. Chyba zajrzę do mojej tajskiej spiżarni i coś sklecę bo nie wytrzymam. Niech Chang będzie z wami. Z nami też jest bo w Lidlu rzucili, oryginalny !!!

dziobaki
dziobaki - 2014-06-17 19:34
Pavep - dzieki za info, wprawdzie zatrzymalismy sie jednak na Sairee, bo chcielismy mieć wszystko w zasiegu reki (spaceru) i plażę i knajpki, ale jutro wypożyczamy skuter i poszukamy Japaneese Garden :)
Wlodku - koniecznie zaplanuj te Boat Noodle w BKK :) zrobimy wyścigi na ilość miseczek ;)) My byliśmy w tej po prawej (jak Mark) ale po lewej tez jest fajna, kucharka pozowala nam do fotki ;)

tealover
tealover - 2014-06-19 09:55
Koniecznie spróbujcie mangosteen, właśnie trwa na nie sezon!! Ja dziś kupiłam kilo, już większość zniknęła :D